Jouw loopbaan

Snel je kansen zien in een verzekeringsmarkt snel en steeds verandert? De uitdagingen pakken waar VIVAT voor staat? Jezelf ontwikkelen en bijdragen aan deze uitdagingen? Bij VIVAT geef je zelf sturing aan je loopbaan. En wij? Wij zullen er alles aan doen om je daarbij te helpen.

Student & starter

Nog aan het studeren? Kom stagelopen bij VIVAT of een van haar merken. We proberen zo veel mogelijk uitdagende stageplekken te creëren bij alle merken en vakgebieden. Breng jij ambitie mee, heb jij nieuwe ideeën en sta je nog zonder vooroordelen voor uitdagingen? Dan ontmoeten we je graag.

Aan het begin van je carrière? Kom werken als junior of misschien past een van onze toekomstige traineeships bij je. Wij denken graag met je mee welke functie het beste bij je past. Je krijgt bij ons veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en je hebt volop keuze uit allerlei verschillende merken en vakgebieden. Ideaal om erachter te komen waar je talenten liggen.

Professional

Jezelf blijven ontwikkelen, opleidingen volgen en intern door kunnen stromen? Dan zit je goed bij VIVAT. Wij vinden persoonlijke groei van groot belang. Want als jij doet wat je leuk vindt en waar jij goed in bent, ga je gemotiveerd, vitaal en met plezier aan het werk. Daar kunnen wij én je directe collega’s de vruchten van plukken. Daarom faciliteert VIVAT je ontwikkeling graag.

Programma’s voor persoonlijke groei

Wij kennen speciale programma’s waar je veel leert over je eigen competenties, zowel op zakelijk als persoonlijk vlak. Bijvoorbeeld het Talent Development Programma voor talentvolle medewerkers, het Management Development Programma, voor talentvolle managers en het Specialistische Development Programma, voor experts in hun vakgebied.

Vakgebieden

We zijn op zoek naar uiteenlopende vakspecialisten met verschillende achtergronden, talenten en ambities. We zoeken collega’s die iets willen toevoegen en echt willen bijdragen aan onze missie ‘het bevorderen van de financiële zelfredzaamheid van mensen.’

Wel of geen klantcontact

Bij de merken zijn diverse afdelingen verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met onze klanten. Altijd staat het belang van de klant centraal. Er zijn steeds meer mogelijkheden om met de klant te communiceren. Daarvoor gebruiken we kanalen zoals internet, telefonie, direct klantcontact of een onafhankelijk adviseur. We hebben daarom verschillende klantenserviceteams.

De dienstverlening aan klanten blijven we verbeteren. Onder andere door het standaardiseren en automatiseren van processen. Daar hebben we ook goede werknemers voor nodig die begrijpen wat er achter de schermen nodig is om de klant van dienst te zijn. Een voorbeeld van een Back- en Midoffice is het Service Center Verzekeren. Die afdeling is binnen onze verzekeraar Reaal verantwoordelijk voor het beoordelen van claims, de opmaak van polissen of het verwerken van uitkeringen.

Andere vakgebieden

Natuurlijk kennen we ook de vakgebieden IT & Change en Finance & Risk. Daarnaast hebben we collega’s in een meer specialisten rol die bijdragen aan de activiteiten van VIVAT en de merken. Zoals marketeers, communicatiedeskundigen, productontwikkelaars, juristen, fiscalisten, compliance officers, P&O adviseurs en specialisten bij facilitaire zaken.