Iedereen is anders, staat anders in het leven of bevindt zich in een andere levensfase. Daarom benaderen wij mensen met verschillende merkproposities. Dichtbij én met menselijke maat. Met als doel: de meest klantvriendelijke verzekeraars van Nederland worden. 

Onze strategie

Met onze meermerkenstrategie willen we onze klanten optimaal bedienen. De consument bepaalt welke dienstverlening en welk merk het beste bij hem of haar past. Dat vraagt om een onderscheidende positionering in de klantsegmenten waarin de merken actief zijn. Door een heldere keuze te maken in distributievorm, bedieningsconcept, assortiment, thema of eventuele partnerships. Maar altijd met een vriendelijke en toegankelijke dienstverlening gericht op het creëren van duurzame relaties. Zo willen we de continuïteit van de klantrelatie via de merken ook in de toekomst waarborgen. 

Samenwerken

Waar de merken de klanten zo optimaal mogelijk bedienen faciliteert VIVAT de merken. Samenwerken zorgt voor efficiency en schaalgrootte. VIVAT behartigt de gemeenschappelijke belangen, ondersteunt waar mogelijk en is gesprekspartner voor toezichthouders en aandeelhouders.

Onze kernwaarde

In onze kernwaarde hebben wij vastgesteld hoe ons gedrag eruit moet zien. Dat gedrag vormt voor alle medewerkers de basis van handelen. Het is sterk bepalend voor het (herstel van) het vertrouwen dat belanghebbenden in ons hebben. In de eerste plaats de klant. Dat denken en doen is vervat in de kernwaarde GEEF! Het is een appèl aan iedere medewerker om heel bewust de verbinding aan te gaan: met onze klanten, met elkaar, met het resultaat en met de maatschappij waar we deel van uit maken. 

Organisatie